Cover

Συρτη Βυθου

Συρτή Βυθού: Παράμαλλο & Παραλλαγές

Η αρχή της συρτής. Το τμήμα εκείνο που ενώνει-συνδέει δόλωμα και μάνα. Το μήκος του είναι συνήθως γύρω στα 15 μέτρα και αποτελείται από πετονιά αρίστης ποιότητας. Το πάχος της κυμαίνεται από 0,60-0,70mm. Πολλοί ψαράδες υποστηρίζουν ότι το τμήμα αυτό πρέπει να αποτελείται από αόρατη (fluorocarbon) πετονιά. Άλλοι πάλι πιστεύουν ότι επειδή το βάθος που δουλεύει το παράμαλλο είναι μεγάλο, δεν παίζει ρόλο το είδος της πετονιάς, όσο η αντοχή της.

Όποια άποψη κι αν είναι η σωστή, βέβαιο είναι ότι το παράμαλλο, αόρατο ή μη, πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένο. Δεν θα λυπηθούμε μερικά ευρώ παραπάνω προκειμένου να εφοδιαστούμε με ένα αρίστης ποιότητας παράμαλλο. Το τεστ πριν την αγορά (κόμπος και τράβηγμα) και οι γνώμες φίλων και γνωστών, ίσως μας οδηγήσουν στην πρώτη αγορά. Από εκεί και πέρα το ψάρεμα και η εμπειρία που  θα αποκτήσουμε θα μας οδηγήσουν στο πλέον κατάλληλο για εμάς, παράμαλλο.

Παραλλαγές

  • Πρόκειται για συνδυασμό πετονιάς και fluorocarbon που συνδέονται με κόμπο. Η fluorocarbon υπάρχει κοντά στο δόλωμα που είναι και το τμήμα εκείνο που «βλέπει» το ψάρι, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι το βαρίδι υπάρχει απλή πετονιά.

Πετονιά fluorocarbon και κόμποι

  • Ο ίδιος συνδυασμός πετονιάς και fluorocarbon με τη διαφορά ότι η σύνδεσή τους γίνεται με στριφτάρι. Με τη συγκεκριμένη σύνδεση γλιτώνουμε στριψίματα αλλά και μπορούμε εύκολα να αλλάξουμε το τμήμα κοντά στο δόλωμα όταν δούμε ότι έχει καταπονηθεί.

Πετονιά fluorocarbon και στριφτάρι

  • Ένας συνδυασμός που χρησιμοποιείται από πολλούς φίλους της συρτής βυθού. Μετά το μολύβι οδηγό και το στριφτάρι, αφήνουν 5 οργιές 90άρας, στη συνέχεια βάζουν στριφτάρι και ακολουθεί 5 οργιές παράμαλλο από πετονιά ενισχυμένη ή fluorocarbon.

Πετονιά-στριφτάρι-παράμαλλο